وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های عربستان سعودی اعتراف کردند که نیروهای امنیتی فرودگاه بین الملل «ملک خالد» در ریاض پایتخت عربستان، بزرگ ترین محموله حامل بکارت مصنوعی که راهی بازارهای سعودی بود را کشف و ضبط کردند.

در همین راستا «سلیمان التویجری» مدیر اداره گمرک این فرودگاه ضمن تأیید این خبر، افزود: هنوز منبع اصلی ارسال کننده این محموله مشخص نشده اما بررسی های لازم در حال انجام است.

از سوی دیگر «محمد المطوع» رئیس دانشکده امور اجتماعی دانشگاه «محمد بن سعود» ریاض در این باره گفت: کشف چنین محموله ای که راهی عربستان بود، نشانه و علامتی بسیار خطرناک است. این مسأله عمق انحرافات جنسی موجود در کشورمان را نشان می دهد. نشان می دهد که پشت پرده و یا در لایه زیری جامعه چه می گذرد. در واقع می توان تا حدودی آمار ارتباطات غیر مشروع را پی برد.

وی در ادامه افزود: دختران پس از داشتن ارتباطات غیر مشروع، برای آماده شدن جهت ازدواج، از این محصولات استفاده می کنند تا پس از ازدواج همسرشان واقعیت ارتباطات غیر اخلاقی قبل از ازدواج آنان را متوجه نشود. ورود چنین کالایی به کشورمان، باعث می شود که بر آمار این گونه ارتباطات و انحرافات نیز افزوده شود.

قابل ذکر است بررسی اعتقادات پیروان فرقه ضاله وهابیت نشان می دهد که پيروان این فرقه بیش از دیگر فرقه های تاریخ، اعتماد به نفس داشته و خود را بر حق دانسته اند. بر اساس اعتقادات وهابیت، پیروان دیگر ادیان و مذاهب همگی کافر هستند و بر همين اساس ريختن خون آنان و کشتنشان حلال است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:وهابیت خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com